Digitális témahét 3. évfolyam
A médiatudatosságra nevelést a gyerekek saját médiaélményeiből kiindulva, meglévő ismereteiket rendezve, mélyítve foglaltuk össze. A korhatár-besorolás céljáról és módjáról volt szó, appok letöltéséről, használatáról. Saját mobiltelefont is terveztek a tanulók.
Digitális témahét 4. osztály
Ez a korosztály jellemzően érintőképernyős eszközön keresztül éri el az internetet, sokuknak saját eszköze van, illetve szabadon választhat a játékok, alkalmazások között. Az alkalmazás-illetve tartalomválasztás szempontjaival foglalkozás ezért kap hangsúlyos szerepet a médiatudatosságra nevelésben. Az alkalmazások világában kalandoztunk. Először „Segíts tájékozódni a szüleidnek” online feladatokat oldottunk meg, ezután a gyerekek ismert alkalmazásokról, appokról készítettek feladatlapot.
Digitális témahét 5. osztály
Egy kisfilmet néztünk meg és beszélgettünk a posztolásokról a social mediaban, kommentelésről, online zaklatásról. Ezután mémeket készítettünk egy online szoftver segítségével.
Digitális témahét 6. osztály
A robotok egyre nagyobb teret hódítanak a mindennapi életünkben. A robottechnológia rohamosan fejlődik. Fel kell készülnünk ezekre a kihívásokra. A 6. osztályos tanulókkal kis robotokat építettünk LEGO ból, majd beprogramozva egyszerű feladatokat végeztettünk velük.